توستر بوش مدل TAT6A004

 

توستر بوش مدل TAT6A004

توستر بوش مدل TAT6A004 با توان 1090 وات یکی از دستگاه های با کیفیت و کارآمد بوش است که دارای بدنه ای مقاوم و ساختاری زیبا می باشد.

پنل دستگاه شامل یک عدد ولوم چرخشی به منظور تنظیم حرارت در 6 درجه و دو دکمه است. 

دکمه Stop این امکان را فراهم می سازد تا هر زمان که بخواهید دستگاه را خاموش کنید.

دکمه Defrost نیز به عملکرد یخ زدایی نان کمک می کند. این دکمه باز کردن و داغ کردن یخ نان را باکیفیت بسیار بالا انجام می دهد و حس تازگی را به نان خواهد داد.

در بالای این توستر 1 عدد شیار برای قرارگیری برش بزرگ نان و یا 2 عدد نان تست، به چشم میخورد.

کشویی در پایین توستر برای جمع آوری خرده نان ها قرار داده شده که باید پس از هر بار استفاده، تخلیه شود تا در استفاده های بعدی از توستر، بوی سوختگی ایجاد نگردد.

نان در این مدل توستر بوش به طور کامل در وسط جایگاه قرار خواهد گرفت و از این رو دیگر نگران سوختگی و برشتگی نامتقارن نان خود نباشید.

بدنه عایق حرارت، آسودگی در بیرون آوردن برش های نان با بالابر آسانسوری، قراردادن خودکار نان در مرکز برای تست یکنواخت و بسیاری از ویژگی های این مدل از توستر قدرتمند، می تواند علتی برای یک انتخاب مناسب باشد.

شما با انتخاب این مدل یکی از کامل ترین مدل های این محصول را می توانید در منزل خود داشته باشید و همواره نانی تازه و باکیفیت را به خانواده خود هدیه دهید.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا 

لوازم خانگی بوش را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، توستر بوش را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

Comments

Popular posts from this blog

فروشگاه های حقیقی انتخاب کلیک

assaad

توستر بوش مدل TAT8611